VELKOMMEN TIL OSS!

Så hyggelig at du er nysgjerrig på vår flotte gårdsbarnehage:-) På denne siden vil du finne mye nyttig informasjon om oss og vår hverdag hvis du ønsker det:-) Klikk på denne teksten så vil du få en liten veiledning om siden vår.

Som du ser på forsiden er det ulike "fliker" du kan klikke deg inn på, under disse vil du finne mer informasjon om alt fra våre vedtkter til hvordan vi organiserer dagen, presentasjon av våre ansatte, FAU og mye mer.

Hvis du ønsker å ta kontakt med oss for en prat er vi to som deler på styrerjobben;

* Ønsker du generell info om barnehagen (åpningstider, priser ol) eller om ledige plasser og opptak kan du sende Ingunn en mail på ingunn@asleia.no  så hjelper hun deg:-)

* Har du andre henvendelser om den daglige hverdagen vår tar du kontakt med Silje på gardsbarnehagen@asleia.no eller tlf 97423694.